czwartek, 19 marca 2015

Hand Made by Little B.

Duża wagę przykładam do miejsca i rzeczy którymi ja i moja rodzina się otaczamy. Lubię rzeczy ładne, gustowne, ale staram się, aby wszystko było utrzymane w klimacie "rodzinnego ciepła" ;)
Zawsze chciałam swojej rodzinie stworzyć dom, który swoim wnętrzem zachęca do spędzenia w nim czasu, do którego chce się wracać, w którym jest przytulnie i pachnie świeżo upieczonym ciastem ;) ale do rzeczy ;) 
Moim zdaniem nie ma nic bardziej klimatycznego we wnętrzu niż dekoracje, meble, ozdoby czy przedmioty codziennego użytku zrobione przez nas samych. Takie przedmioty mają dusze i całą historie opowiedzianą w sobie. Wystarczy na nie zerknąć. Uwielbiam to robić! Uwielbiam patrzeć na mój regał a'la drabina, zrobiony przez mojego Stefana! Patrzę i widzę jak kupowaliśmy deski, jak Stef kombinował jak go zrobić, bo prosty regał okazał sie być nie taki prosty ;) widzę ile śmiechu było i ile strachu jak go malowaliśmy, bo farba okazała sie nie taka i trzeba było ją zdzierać gazetą :) no i widzę Bianulkę z młotkiem chcąca przybijać z tatą gwoździe ;)
Aż sie ciepło na serduchu robi ...

 Moją inspiracją do hand made'u była moja córeczka. To dla niej po raz pierwszy stworzyłam napis z drewnianych literek z jej imieniem nad łóżeczko, a gdy już na świecie pojawiła się Bianka, wymyślaniu coraz to nowych ozdób i dekoracji nie było końca. Ograniczał mnie tylko metraż pokoiku ;)
Wasz bardzo pozytywny odbiór posta o pokoju mojej Bianki i wszystkie wiadomości, które otrzymałam na fb, zainspirowały mnie do stworzenia małego butiku, w którym znajdziecie wszystko, co zrobiło na Was największe wrażenie oraz nowości, bo akurat pomysłów mi nie brakuje ;)

Na stronie na fb znajduje się nasz mały Bianulowy butik, w którym są wszystkie te cudeńka i jeszcze więcej :)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1414711485500948.1073741833.1410166612622102&type=1




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz