poniedziałek, 9 marca 2015

Królestwo Little Queen B.

Pokoik mojej małej Córeczki to moje oczko w głowie. Długo nad nim pracowałam. Nie chciałam żeby był zbyt słodki i przewidywalny, ale też nie chciałam żeby był sterylny jak z katalogu - w końcu ma to być pokój żywego dziecka, a nie wystawa muzealna. Ciężko było mi się zdecydować na to co chciałabym żeby się w nim znajdowało. Ten problem niestety mam do tej pory. Co chwilę znajduję coś nowego, więc pokój się zmienia. Jedne rzeczy znikają po to, by mogły pojawić się nowe. I tak był już namiot, baldachim, ogromy fotel, który robił niesamowity klimat, ale zajmował bardzo dużo miejsca;) teraz w planach jest tipi.

Nie ma się tu co rozpisywać, po prostu zobaczcie ;)






























P.S
Cotton balls z ostatniego i przedostatniego zdjęcia są od Pani Basi :) jeśli ktoś z Was chciałby stać się ich właścicielem zapraszam na aukcję na allegro. Serdecznie polecam, tym bardziej, że są one na kabelku LED z bateriami, więc można nimi udekorować dosłownie każde miejsce!
Jeżeli przy składaniu zamówienia, w informacji do Sprzedającego, dopiszecie LITTLE B., otrzymacie od Pani Basi mały wielkanocny upominek - Cottonowe jajko kurczaczek stojące lub wiszące.

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13873420


POLECAM!!!




Część dekoracji w pokoju wykonanych jest przeze mnie lub ... mojego Stefana ;) Gdyby komuś z Was coś przypadło do gustu - proszę o kontakt.

- Tablica kredowa
- pompony
- tiulowa spódnica
- plakaty
- metryczki w ramkach
- drewniana kołyska dla lali


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz